Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    @husarz_intercity Pieniądze na nowe lotnisko, jak najbardziej, można uzyskać min. ze sprzedaży developerom terenów po starym
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A za co mamy latać? Za najniższe pensje w kraju? I dokąd? Mamy utrzymywane z publicznych pieniędzy kierunki dla emigrantów zarobkowych. Czego chcieć więcej? Do Warszawy autostradą jest 2 godziny i wyjeżdżasz na samym lotnisku. Do Gdańska to samo.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    jest to okno na swiat bez którego region nie ma prawa bytu,,tak wię zakompleksieni sąsiedzi ze wschodu(troluniek)dokładać sie do portu lotniczego bydgoszcz abyscie mogli zorganizowac impreze LA ,tak wiec pogonic marszaleczka aby zatrudnił fachowca a będzie wszystko piękniei i w przyszłym roku bydgoski port lotniczy osiągnie 1mln pasażerów,,,jeszcze jedna rzecz ,,problem nadal jest z toruniem ,który jest biznesowo-gospodarczym trupem,coś trzeba z nimi zrobić aby nie ciągneli województwa na dno
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Lotnisko w bydgoszczy istnieje wyłącznie po to, aby zaspokoić megalomańskie ambicje miasta bez tożsamości, miasta bez historii, miasta bez swojej marki - przypomnę, że 14 grudnia 2016 r. rozpoczął się pierwszy etap prac nad strategią marki Bydgoszczy, bo władze miasta panicznie na siłę szukają czegokolwiek dla rozpoznawalności tego nierozpoznawalnego pazernego i zaborczego miasta.
    @joasiar ostatnio to Toruń na potęgę szuka promocji, jak przy okazji gali telewizyjnej Stinga (świetna promocja Torunia w województwie kujawsko-pomorskim ;), nieudanej próby wejścia w nazwę PLB, nieudanej próby "Sylwestra w Dwójce".
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @joasiar Bydgoszcz nie jest ani miastem bez bez tożsamosci, ani bez marki, a już na pewno nie bez historii, która jest wbrew pozorom niewiele krótsza od toruńskiej. Świadczą o tym chociażby bardzo atrakcyjne budowle z czasów pruskich, ale także np. przedwojenna historia przemysłowa miasta, a także jej powojenna kontynuacja wynikajaca wprost z wcześniejszych tradycji. Poza tym jest miastem ładnym i z roku na rok coraz ładniejszym, co nie zmienia oczywiscie faktu, że stała sie miastem, jak mówisz pazernym i zaborczym. Jeśli chodzi o lotnisko, to jest oczywiste, że nalezy je zaorać i zbudować nowe dokładnie miedzy Toruniem, a Bydgoszczą- wtedy z rogatek obu miast byłoby do niego zaledwie 17 km. i tylko wtedy mieszkancy Torunia mogliby do niego dopłacać, bo zaczęliby z niego korzystać. Teraz naprawdę wygodniej jest dojechac do Gdańska, a Włocławek ma jeszcze w wiekszym stopniu do wyboru Modlin
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @husarz_intercity 340tys. pasażerów rocznie, więc jednak ktoś lata i w porównaniu z innymi nie jest to mało. Nie latają z niego mieszkańcy Wielkopolski, pomorskiego, marsjanie tylko w większości obywatele kuj-pomu ;) zdaje się, że 3-4 lata temu, panowie Zaleski i Całbecki chcieli zbudować lotnisko w Toruniu za € z EU? i zdaje się, że panowie w Brukseli popukali się w czoło wyciągniętym środkowym palcem? ;) w niedzielę przeprowadzono referendum w Białymstoku w sprawie budowy lotniska (mimo że zarówno EU jak i rząd odmówiły finansowania). Referendum oczywiście nieważne (brak minimalnej 30% frekwencji), a kosztowało sejmik województwa 4 mln zł...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @husarz_intercity bydgoszcz to piękne polskie miasto,nie to co krzyzacki troluniek,który jak twierdzą trolunianie"dla dobra regionu spalił piękną Nieszawe"a potem sie dziwicie ze nikt w województwie i w Polsce was nie lubi metropolia bydgoszcz pozdrawia powiatowy troluniek
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @jurand22 Pozdrów lepiej swoich nauczycieli polskiego. Chwalisz się, żeś z polskiego miasta a gwałcisz ten język niemiłosiernie. Krzyżak pozdrawia rodaków z Bydgoszczy (pisanej wielką literą, w końcu trzeba się nawzajem szanować).
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @seba-76 To nie tak jak mówisz, niestety. Port lotniczy w Toruniu chciała zbudować w swoim czasie, bodajże amerykańska firma Howard Aviation. Plany firmy były mocarstwowe wręcz. Dotyczyły nie tylko lotniska, ale też całej infrastruktury z hotelem, zdaje się nawet z kasynem i inną infrastrukturą. I wbrew temu, co większość z Was uważa na tym forum, to właśnie Zaleski zablokował inwestycję mówiąc, że miasto nie jest zainteresowane lotniskiem o takiej skali. Howard Aviation był poczatkowo zainteresowany tylko budową dużego lotniska. Twardo sprzeciwił się temu Zaleski mówiąc, że skoro mamy działać we wspólnej metropolii, to nie będziemy robić Bydgoszczy konkurencji. Frajer-bo tylko frajerstwem można to niestety nazwać, nie wiedział jak plany tworzenia tej metropolii będzie za kilka lat torpedować Bydgoszcz. Władze miasta forsowały więc budowę małego lotniska dla połączeń czarterowych, co nie zgadzało się z wizją Hovard Aviation i firma ta mimo, że początkowo prowadziła rozmowy z miastem i aeroklubem, w końcu jednak odpusciła. Nadal uważam, że jedynym rozsądnym rozwiazaniem dla regionu jest budowa lotniska dokładnie pomiedzy dwoma miastami. Dla przykładu osoby z Fordonu mogłyby do takiego lotniska dotrzeć znacznie szybciej niż na obecnie! Bydgoszcz z całą pewnoscią na takim rozwiazaniu mogłaby tylko zyskać-coś wreszcie zaczęłoby się na lotnisku dziać i zyskałaby jednocześnie tereny pod budownictwo mieszkaniowe. Klasycznym przykładem takiego rozwiazania jest lotnisko Koln -Bonn znajdujące się 15 km. od Kolonii i 15 km. od Bonn czyli prawie tak samo jak w przypadku Bydgoszczy i Torunia i nikt tam nie drze się, że lotnisko nazywa się Koln-Bonn, a przecież Kolonia jest dużo większa od Bonn, no ale tam jest inna niepolska specyfika. Opierają sie bardziej na rozsadku, a nie chorych emocjach.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @husarz_intercity puknij sie w łeb,,,,mieszkancy bydgoskiej dzielnicy fordon nie narzekają na dojazd do lotniska,a gdyby miało powstać lotnisko na pograniczu bydgoszczy i torunia to mieszkańcy piły i okolic na pewno by nie latali z tego portu, a druga sprawa to o czym ty piszesz,nasze województwo dzięki marszalkom torunskim jest trupem zabiedzonym a ty myślisz o nowym porcie lotniczym,,,,,hihihhihih marszalek ma w województwie kase pustą jak bęben hihihi
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Zupełnie serio i bez złośliwości mówię: oddać lotnisko Bydgoszczy. Niech rządzi nim ktoś z Bydgoszczy. Jeśli po 2-3 latach poprawi się sytuacja, ozłocić. Jeśli nie - zaorać to.
    @wujek.andrzejek przez 6 lat spadła liczba kierunków, operacji lotniczych, liczba pasażerów pozostaje mniej więcej na tym samym poziomie, a Ty chcesz żeby w 2-3 lata poprawiła się sytuacja? te 5 ostatnich lat zaniechań było kluczowe dla dynamicznego rozwoju PLB i teraz ten kto to zmieni będzie cudotwórcą. Gdańsk i Poznań dopłacały do połączeń i teraz czerpią z tego korzyści. U nas nie chciano wydać pieniędzy na 1-2 nowe połączenia i teraz mamy skutki.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @wujek.andrzejek marszalek 24 mln które mialy byc na nowe połączenia z bydgoszczy ,wpompował w osikane krzyżackie mury,,,ja wiem ,wy w toruniu nie macie pojęcia o biznesie,,,ale zasada jest taka,zanim zaczniesz zarabiac to na początku trzeba zainwestowac,,tak zrobilo lotnisko w gdansku,poznaniu,,,,,ale tam rządzą fachowcy od lotnisk ,nie od sprzedazy marchewki na targu
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    jak długo jeszcze pan marszałek będzie bronił i trzymał prezesa Moraczewskiego? będzie jak w Przewozach Regionalnych, jak spółka stanie na skraju bankructwa, to prezes sam odejdzie?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A kto lata do i z tej rolniczej kujawskiej ?metropolii" ? Najwięcej zmywaki i penitencjonariusze ZK Potulice, Fordon, Grudziądz i Włocławek. To jest wyłącznie prowincjonalny przestanek lotniczy, a nie międzynarodowy port. Trzeba sobie w końcu to uświadomić sołtysie Bruski !
    @1robert315 Hehehe, zmywaki? Jak mnie bawi ta pogarda wobec własnych rodaków - wiadomo przecież, że w Polsce gary myją się same, więc pracownicy ze zmywaków to taki rodzaj podludzi.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @hilux_ie W samo sedno:)
    już oceniałe(a)ś
    0
    0