Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
1 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu została podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
2 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
3 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
4 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
5 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
6 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
7 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
8 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
9 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
10 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
11 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
12 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
13 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Fot. MZD/Błażej Antonowicz Focus Art
14 z 14
Powoli finiszuje rozbudowa starej przeprawy drogowej przez Wisłę. Umowa z wykonawcą rozbudowy mostu im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu podpisana w marcu 2020 r. Kontrakt realizuje konsorcjum firm Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry. Jego wartość to bagatela prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace mają się zakończyć po 20 miesiącach, a więc w listopadzie br. Obecnie na przeprawie trwa budowa nowego chodnika i ścieżki rowerowej od strony Starówki. Poszerzenie chodników z 2 m do 4,5 m przy okazji remontu mostu Piłsudskiego jest możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych paneli kompozytów - każdy z nich ma 10 m długości i 4 m szerokości. Montowane są za pomocą 55-tonowego dźwigu i łączone za pomocą stalowych elementów co 10 lub 13 m. A tak modernizowana przeprawa prezentuje się na zdjęciach z drona.
Wszystkie komentarze