Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
1 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów. Przeprawa przez Wisłę została otwarta w 1934 r., ma 989 m długości. Nawierzchnię ostatnio naprawiano w 1992 r., a konstrukcję zakonserwowano i pomalowano w latach 2002-2004.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
2 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
3 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
4 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
5 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
6 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
7 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
8 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
9 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
10 z 16
Most Piłsudskiego przez Wisłę w Toruniu w trakcie rozbudowy
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
11 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
12 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
13 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
14 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
15 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Facebook Mój Toruń/ Fot. Błażej Antonowicz
16 z 16
W marcu ub. r. została podpisana umowa z wykonawcą rozbudowy mostu drogowego im. Józefa Piłsudskiego w Toruniu. Konsorcjum firm: Intop Warszawa i Euro-Dramal z Kamiennej Góry realizuje ogromny kontrakt o wartości prawie 123 mln zł. Zgodnie z harmonogramem prace potrwają przez 20 miesięcy, czyli do listopada br. W maju otwarto dobudowaną kładkę z chodnikiem pieszo-rowerowym po stronie zachodniej przeprawy, co umożliwiło rozpoczęcie rozbiórki chodnika po drugiej stronie mostu, gdzie powstanie taka sama kładka dla pieszych i cyklistów.
Wszystkie komentarze
Usuwanie wpisów, blokowanie możliwości wpisów. Mamy zrzuty wielokrotnego takiego działania GW w Toruniu.
shopgirl201707.07.2021, 13:54
C E N Z U R A w GW! S K A N D A L!
shopgirl201707.07.2021, 13:47
Znowu usunięto te wpisy.
Monitoring mediów powinein zająć sie naduzyciami GW!
Zrzuty z ekranu zrobione.
shopgirl201707.07.2021, 13:42
Walczymy o wolność słowa. CENZURA w GW -STOP
shopgirl201707.07.2021, 13:40
Ten post został ponownie usuniety przez GW;
CENZURA.
Uwaga! CENZURA w GW.
Oto mój wpis na Forum GW usunięty przez Redakcję. To jest łamanie oraw obywatelskich. Ograniczanie wolności słowa. Podawajcie dalej. Będziemy walczyć z CENZURA GW która ziała gorzej niz Trybuna Ludu:
Tofiii 2021 to katastrofa:
programowa, frekwencyjna, PR-owa i ekonomiczna.
Należy szczegółowo pokazać podatnikom na co poszły setki tysięcy ich podatków?
Ile zarobił na tym Tofii Toruń:
ile zarobiły hotele, gastronomia, usługi innego rodzaju?
Ile korzyści w PR otrzymało Miasto Torun i Region? Panie Prezydencie! Panie Marszałku! Jaka jest opłacalność wydatkowania kasy na Tofii? Podatnicy mają prawo wiedzieć!
Dyrektorka jak zwykle zakochana w sobie wielokrotnie atakowała Camerimage i pomawiała jego organizatorów.
Jej znajomi w tym politycy i radni hejtują budowę ECFCamerimage i Festiwal Camerimage.
Ale teraz nadszedł czas w którym trzeba będzie stanąć do konfrontacji.
Camerimage daje miastu 400 mln ( miasto wkłada 200, a więc czysty zysk - 200 mln od Rządu RP na zagospodarowanie Jordanek) , Camerimage daje zarobić hotelom, gastronomii i innym przedsiębiorcom kilkanaście milionów złotych w tygodniu festiwalowym, w PR daje miastu ok 25 mln. ( dane za 2019 rok)
Ile daje Tofiii? ile dało w 2029 roku zarobku Miastu?) Czy to jest w ogóle dostrzegalne w porównaniu z Camerimage/ Może dlatego pani dyrektorka boi sie Camerimage, i dlatego robi wszystko by podważać sensowność inwestowania w Camerimage?
Nie można pozwolić by Tofii działało tak nieuczciwie w stosunku do Camerimage oraz do podatników Torunia! Nadszedł czas konfrontacji. Jeśli atakujecie Camerimage tym bardziej należy sprawdzić co jest bardziej opłacalne dla Miasta? Zdecydować czy np 1,5-2mln złotych na Tofii, na gości którzy i tak sie pojawiają w ciągu roku w CSW, bez PR-u dla Miasta, bez zarobków dla tutejszych przedsiębiorców jest ok? a 3-4 mln na Camerimage który przynosi korzyści rocznie ca 35-40 mln i 400 mln od Rządu na zagospodarowanie Jordanek i do tego deklarację współfinansowania tego centrum przez Rząd- jako instytucji narodowej jest krytykowane, atakowane, hejtowane przez ludzi skupionych przy frustratach z Tofiii?
Jeśli hejterzy i wprowadzani w błąd różni aktywiści lub radni P0 żądają ograniczeń dla Camerimage to należy tę samą miarę przyłożyć do Tofii. Tego trzeba żądać od dysponentów publicznej kasy.
ROZLICZENIA WYDATKÓ TOFII za ostatnie Festiwale! I zestawić to z przychodami . Podobnie dla Camerimage i zrobić porównanie.
Gdzie jest uczciwe dziennikarstwo?
STOP OGRANICZANIU WONOŚCI SŁOWA NA FORUM GW