Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    400 milionów do podziału ... chyba między Bydgoszcz i Toruń. Toruń 200 milionów więc czy to znaczy, że Bydgoszcz może się starać o pozostałe 200 milionów? Jest prawie dwa razy większa od Torunia, czy to znaczy, że ma od niego mniejsze potrzeby? ... Czy tez Toruń ma większe przebicie u marszałka?
    @janmikolaj1 bydgoszczu jest potega gospodarcza a potegi musza radzic sobie same a na powaznie - to ze ktos sie o cos ubiega nie znaczy ze to dostanie. Dodac nalezy tez to ze z 1 etapu skorzystalo glownie bydgoszczu ........ i to oczywiscie przemilczasz
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Decyzją władz miasta hala dworcowa za 50 milionów została przemieniona w klatkę schodową do pustego viproomu. Nowa kładka dla pieszych za 19 milionów 10 metrów obok przejścia dla pieszych i 15 metrów obok istniejącej kładki w postaci mostu kolejowego. Czy ktoś to w ogóle kontroluje??? Czy Zaleski jeszcze przed kimś odpowiada czy to już postdemokracja kontrolowana ze studia Telewizji Kablowej Toruń?
    @dude1 te ale nie tylko te przyklady pokazuja ze Zaleski to oszolom
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    Dworzec Główny "zmodernizowany" tak, że w hplu mieści się nie więcej niż 200 osób, a to przez wielkie ruchome schody,. Porażka komunikacyjna na Placu 18 Stycznia i Alejach Solidarności mówi sama za siebie. Pieniądze wyrzucone w błoto. Do tego niekomfortowe i awaryjne tramwaje z PESY. Kolejny idiotyczny pomysł to tramwaj do lasu na JAR. Podobnie jak w Bydgoszczy przez lasy do Fordonu Chociaż Fordon ma z 50 tysięcy mieszkańców, a JAR docelowo ile z 5 tysięcy ? A co y tramwajem na Lewobrzeze ? Zmarnowana szansa przy budowie nowego mostu. Kupcie lepiej elektryczne autobusy albo zainwestujcie w trolejbusy ! Szybciej, taniej i też ekologicznie.
    @1robert315 Masz problemy 1robert315 Jar bedzie bardziej zurbanizowany i mocniej zaludniony (sens tramwaju wiekszy) niz te twoje lewobrzeze. Na Jarze ma mieszkac 20tys ludzi. Nie dosc ze malo zaludnione to jeszcze na tramwaj musialby jechac po moscie. a tak narzekacie na ten most ze malo przepustowy. Tramwaj na moscie oznacza CZESTSZY remont mostu wiesz o tym czy nie? Tramwaaj do UMK byl debilizmem ale na JAR moze miec sens. Jedynymi rozsadnymi kierunkami na tramwaj jest JAR i polaczenie petli przy elanie z torami na rubinkowie I na tym powinny sie inwestycje tramwajowe skonczyc w Toruniu - bo nie ma na niego miejsca, bo sens tramwaju to szybka jazda a nie jechanie jak w przypadku UMK tramwajem po waziutkiej ulicy Reja gdzie tramwaj przeszkadza autom, mieszkancom, jedzie wolno a ta sama trasa i tak musza jechac autobusy. Nieudacznik Zaleski zrobil tramwaj do UMK bo to bylo do UMK - zrobil to tylko i wylacznie dla docelowej nazwy
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @1robert315 schody to faktycznie główna atrakcja w budynku dworca. Nikt z nich nie korzysta , więc może warto naprawić ten koszmarny błąd
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @szlachcic Problemy z logicznym myśleniem, umiejętność czytania ze zrozumieniem i chroniczny brak wiedzy to u ciebie standard. Dałeś nie raz temu przykład. Na lewym brzegu Wisły w Toruniu już teraz mieszka znacznie więcej ludzi niż może kiedyś na nawet twoich dwóch twoich JAR-ach. Doucz się, doczytaj, a najlepiej ignorancie wróć do podstawówki tylko tej 8 klasowej bo gimnazjum ci się nie przysłużyło !
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @1robert315 to ty kretynie piszesz ze na jarze bedzie mieszkalo 5 tys ludzi tramwaj na jar przebiegnie przez skupiska ludnosci 10tys chelminskie przedmiescie + 20tys JAR Tramwaj przez most to problem czestszych remontow mostu i wieksze niebezpieczenstwo przejazu przez most dla wszystkich Tramwaj przez nowy most to bylby debilizm jeszcze wiekszy niz na starym moscie Mozna byloby go zaprojektowac pod tramwaj ktory nie niszczy mostu ale koszt wzroslby o 100mln. Jednak jego wylot na skraju miasta na lewobrzezu bylby skrajnie idiotyczny. Kto by jezdzil tramwajem np z ul szubinskiej na ul Szose Bydgoska? Nikt, bo to pewnie jest za 25km No bo rozumiem durniu ze sens tramwaju na lewobrzeze jest taki ze wszedzie jest tam do tramwaju dostep. Jezeli nie to dla 5tys ludzi kretynie chces prowadzic tam tramwaj? Lewobrzezanie narzekaja na korki - tramwaj zwiekszy korki na starym moscie To sa durniu argumenty - ty durniu nie podales zadnych
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @szlachcic panowie przestańcie się obrażać. Na lewym brzegu Wisły mieszka kilkadziesiąt tysięcy osób i nie ma sensu tego podważać. Na JARze będzie na pewno też dużo, ale to będzie połowa tego co na Stawkach, Rudaku, Podgórzu, Piaskach i tak dalej. Popieram tramwaj na JAR, ale i tramwaj na drugą stronę Wisły jest bardzo potrzebny. Wg mnie powinno się wykorzystać most kolejowy - ale nie wiem, czy to jest technicznie wykonalne. Może nie. Po co się kłócić?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    @szlachcic Pozdrowienia od artykułu 216 Kodeksu Karnego. Spodziewaj się za kilka tygodni pozwu do sądu cywilnego. Nauczę cię kultury jak zapłacisz 5000 złotych grzywny i znajdź dobrego adwokata oraz psychiatrę.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    I znowu jakas preferencja Torunia. Jezdze po Poslce i takich dysproporcji w calym kraju nie ma. Jedno miasto konsumuje 60% srodkow UE, a reszta gdzie? Wloclawek,Grudziadz i Inowroclaw?
    @tedek1 u ciebie w Bydgoszczu tedeku, tylko jeden dworzec z pięciu kosztował ponad 200 mln złotych, podczas gdy remont naszego góra 40 mln, więc nie mów o dysproporcjach.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    @tortor5 W Bydgoszczu dworzec finansowało PKP (owszem ze srodkow UE), ale nie program regionalny UE... Ja pisze o dysproporcjach w rozdzielaniu funduszy regionalnych
    już oceniałe(a)ś
    0
    1
    @tedek1 to ile dworców PKP wyremontuje lub zbuduje w Toruniu?
    już oceniałe(a)ś
    0
    0