TZMO otworzyło w środę Europejskie Centrum Opieki Długoterminowej Sidabra w Kownie na Litwie.
W latach 2020-2023 zbudowanych lub przebudowanych zostanie w Toruniu ponad 26 km dróg lokalnych. Łączny szacunkowy koszt tych inwestycji to 96 mln zł.
6 grudnia Młyn Wiedzy udostępni wystawę dla nastolatków "Ścieżki dorastania" w nowym Centrum Innowacyjnej Edukacji.
Od środy 27 listopada kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami na ul. Broniewskiego - odcinek od ul. Kochanowskiego do ul. Sienkiewicza - oraz na skrzyżowaniu ul. Olsztyńskiej i Nad Strugą.
Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych są na szóstym miejscu wśród 25 największych prywatnych polskich inwestorów za granicą w 2019 roku. Ranking opublikował magazyn "Forbes".
Plaża powstanie w pobliżu starego mostu drogowego przy Zamku Dybowskim, będzie miała wymiary 200 na 40 metrów. Na razie wykonawca wykarczował krzaki i wyrównał teren. Nawieziono także piach.
Szybka ładowarka, preparat przyspieszający rozkład plastiku, system do analizy danych sejsmicznych - to tylko niektóre rozwiązania nagrodzone w konkursie "Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw 2019".
W poniedziałek zacznie się przebudowa ronda na pl. Hoffmanna. W miejscu, gdzie dochodzi do licznych kolizji, powstanie w grudniu rondo turbinowe, podobne do tego na pl. bpa Chrapka.
Toruński budżet straci 33 mln zł przez zmiany w prawie podatkowym wprowadzone przez PiS. To potężny cios w samorząd i nie koniec kłopotów - do subwencji oświatowej miasto dopłaci aż 124 mln zł.
Skończyła się przebudowa kolejnego odcinka ul. Częstochowskiej. Inwestycja na os. Grębocin-Bielawy kosztowała 330 tys. zł.
Zakończyła się przebudowa drogi wojewódzkiej nr 558 łączącej m.in. Lipno z Dobrzyniem nad Wisłą. Modernizacja 8-kilometrowego odcinka pochłonęła ponad 12 mln zł.
Zmiany wprowadzane przez rząd drenują budżet miasta. Toruń będzie musiał przystopować z inwestycjami. Rozbudowa sal gimnastycznych, budowa basenu, remonty niektórych dróg muszą poczekać.
Miasto ogranicza wydatki. W budżecie 2020 niewiele przeznaczono na nowe inwestycje, które nie mają dofinansowania zewnętrznego.
Drogowcy otworzyli dzisiaj (13 listopada) koperty z ofertami na dokończenie budowy pierwszego z trzech fragmentów drogi ekspresowej S5, z których wyrzucona została włoska firma Impresa Pizzarotti.
Drzewa wzdłuż Alei Jana Pawła II obwiązane zostały czarnymi wstążkami z napisem "ostatnie pożegnanie". Są przeznaczone do wycinki. Ekolodzy protestują i żegną się z drzewami, które pójdą pod topór.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.